Translate

4. Međunarodna gastro izložba



 I ove se godine održala Međunarodna gastro izložba u Varaždinu i to već četvrtu godinu za redom. Svoje delicije predstavilo je više od 50 restorana najviše iz Hrvatske i Slovenije. Cilj je ove izložbe predstaviti tradicionalna jela. Tako je tu bilo i čučeka, odojka, prepelica ali i ribe i ostalih morskih delicija. 
Kako je ove godine zemlja partner bila Slovenija, na izložbi se prestavilo nešto više restorana iz te države nego prije. Izvrsnim specijalitetima od mesa ali i onim od npr. gljiva te zljevkama i pitama od malina i borovnica oduševili su moje nepce. 

Ove sam godine također kušala i puno novih jela. Tako su me npr. oduševile pohane paprike punjene svježim sirom koje ću svakako pokušati napraviti i sama. 

Prepelicu sam jela po prvi puta te iako je bila umotana u slaninu prilikom pečenja i pomalo poprimila okus svinjice jako mi se dojmio okus mesa te sičušne ptice.

Ždrebeči pršut je nešto oko čega imam mješane dojmove. Kao prvo žao mi je konjeka, al kad je već bilo ponuđeno ipak sam probala. :) Okus je vrlo intenzivan te vjerujem da se ne bi svidio svima.

Piletina punjena tikvicama i sušenim rajčicama nešto je što mi je puno više odgovarala od one punjene suhim smokvama i marelicama. 
Oduševili su me i njoki od batata (za koje sam mislila da su od buče) te isto tako oni od heljde. 

E sad da pređemo na slatke stvari. 
Ove godine na ovom polju nije bilo mnogo noviteta za razliku od prošle godine kada smo imali priliku isprobati češnjak u čokoladi, mousse od buče i tortu od graha.
Iako volim moderne deserte pobornik sam starih, tradicionalnih kolača pa se tako uvijek dobro zasladim za stolom  Udruge žena Trnovečko srce iz Trnovca. Tete rade savršene kolače u kojima se vidi znanje i tradicija. Dušu prodajem za njihove trnovečke makače kao i za gibanice, kiflice, pite od sira i jabuka, orehnjače...

Probala sam i kremu od badema hotela Turist koji je po meni bio najbolji fancy desert tamo. Prefina svilena tekstura gorkaste kreme bila je prožeta sa lističima badema. Sve zajedno dekorirano sa voćem i čokoladom.

Bilo mi je čast sudjelovati na izložbi. Zaista jedinstvenoj prilici da na jednom mjestu kušate toliko vrhunskih delicija. Šteta je samo što ulaznice za ovaj event nažalost ne možete kupiti. Nadam se da će se to u budućnosti promijeniti. Uživajte u fotografijama i u samo djeliću atmosfere jer vam sve nažalost nisam mogla poslikati.






Hotel Turist, Varaždin

Preukusna krema od badema hotela Turist iz Varaždina


Slastičarnica Šešet, Varaždin

Restoran Santa Maria, Varaždin






Hotel Trakošćan i njigov zanimljiv desert sa kruškama

Slastičarnica Šešet, Varaždin

Slastičarnica Šešet, Varaždin

Stol čije su se delicije najprije pojele

Pivnica Stari mlin, Trnovec Bartolovečki

Hotel Tisa iz Slovenije a u pozadini pite od divljih borovnica i malina

Ječam sa gljivama




Restoran Angelus, Varaždin

Svaka čast učenicima Gospodarske škole koji svake godine marljivo kuhaju tradicionalna jela našeg kraja

Meni uvjek najdraži stol Udruge žena Trnovečko srce iz Trnovca, savršeni tradicionalni kolači










Namazi Gustolato koji dolaze u četiri okusa: čokolada, lješnjak, pistacija i tamna čokolada




Ovako nešto fino nisam dugo probala, pohane paprike punjene svježim sirom

Svečano otvorenje bilo je popračeno i nastupom tamburaškog sastava “Garestin” , klape “Lucerna”, “Centra tradicijske kulture Varaždin” te “Glazbene škole Varaždin”.

oink, oink

Delicije s mora: crni rižoto obožavam al me zato nije oduševio kruh sa sipinim crnilom :(


Osim tradicionalnih meksičkih jela u restoranu Santa Maria nude i vegeterijanske delicije 

1 komentar :

  1. ah....baš sam uživala...bilo je "za sva čula"...
    odlična reportaža iz Varaždina !

    OdgovoriIzbriši

Copyright © 2015 CakeByDesign | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka