Translate

Torta od sira i malina

Cheesecake je jedna od vrlo poznatih torti. Osobito ova koja se ne peče. Vrlo je jednostavna za pripremu, ukusna i osvježavajuča. Može se kombinirati sa bilo kojim voćem a najbolje sa onim bobičastim. 
Ja sam ovdje primjenila jednu još jednostavniju "tehniku" pripreme voćnog dijela ove torte. :)
Samo sam na podlogu od keksa poslagala zamrznute maline. Kasnije kad se torta ohladila nastao je jedan fini voćni sloj koji se inače kod cheesecakea treba ukuhavati. 






Cheesecake od sada radim isključivo po ovom receptu : Torta sa bijelom čokoladom i rumom. Zaključila sam da je osim sira u tortu najbolje staviti i kombinaciju kiselog vrhnja i kondenziranog mlijeka, na taj način dobit će te vrhunsku kremoznost ovog nadjeva. Iz recepta sam za ovu voćnu verziju izbacila samo rum.



  TORTA OD SIRA I MALINA


 PODLOGA:

200 keksa 
115 g maslaca

NADJEV:

200 g bijele čokolade
2 žličice želatine u prahu + 4 žlice hladne vode
100 g krem sira (mascarpone, philadelphia ili ABC)
150 g gustog kiselog vrhnja
125 ml zaslađenog kondenziranog mlijeka
250 ml vrhnja za šlag
4 žlice soka od limuna
+
200 g smrznutih malina 

PRIPREMA:
Za podlogu: izmrvite ili sameljite kekse u blenderu. Pomješajte ih sa potpuno otopljenim maslacem. Ako smjesa ne postane ljepljiva po potrebi dodajte malo mlijeka. Utisnite smjesu u kalup za tortu, na dno i na rubove. Stavite u hadnjak.
Za nadjev: Pripremite želatinu prema uputama na vrečici. Kuhajte kondenzirano mlijeko na laganoj vatri dok ne posmeđi (poput karamele). Ostavite da se ohladi. Otopite čokoladu na pari te također ostavite da se malo ohladi. Izmiksajte sir, vrhnje i limunov sok. Dodajte  ohlađeno kondenzirano mlijeko i čokoladu. Na kraju lagano pjenjačom umješajte šlag i otopljenu želatinu. 
Na podlogu od keksa posložite red smrznutih malina. Preko njih rasporedite kremu pazeći da ju utisnete i između malina. Hladite u hladnjaku 3-5 sati ili najbolje preko noći.


Broj komentara: 10 :

  1. Baš i ja radim danas nešto od sira :) Inače su mi baš najdraže torte od sira ove s keksima koje se ne peku i one s prhkim tijestom koje se peku. Fantazija, još je i bolja s malinama :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam probala nepečeni cheesecake, nekako sam se previše navukla na NY cheesecake pa nikako da probam neki koji ne treba peći.

    OdgovoriIzbriši
  3. obožavam ga! super je ovaj dio s malinama, jednostavnije i brže

    OdgovoriIzbriši
  4. Kombinacija voća i sira i bijele čokolade..Pravo savršenstvo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Cheesecake, pečeni ili nepečeni, kod mene uvijek može :) Izgleda odlično!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Odgovori
    1. Hvala, nadam se da će te isprobati osobito u toplijim danima kada najviše odgovara ovakav lagani desert.

      Izbriši
  7. zasto ste izbacili rum?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nekako mi nije odgovarao u ovoj kombinaciji sam malinama. Ako volite svakako ga dodajte. Inače po originalnom receptu ide 25 ml ruma.

      Izbriši

Copyright © 2015 CakeByDesign | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka