Translate

Macarons 1. pokušaj: neuspjeh, Macarons 1. attempt: failure.

Macaroon
Ovako su trebali ispasti. A perfect macaron.

Skupila sam hrabrosti i odlučila napraviti svoje prve "makarone". Našla sam recept na jednom blogu. Iako mi se činio prejednostavnim, bila sam uvjerena da ih je možda i moguće napraviti na lak način. No prevarila sam se. :-) Činilo mi se da mi je smjesa ispala super. Bila mi je čvrsta isto kao na videu recepta kojeg sam odlučila pratiti.

I gathered some courage and decided to make my first Macarons. I found a recipe on one blog. Although it seemed too simple i assured my self that macarons can be made easy way. But I was wrong. :-) I tought that i got the mixture just right. It was thick just as that one in the recipe I decide to follow.


No postalo mi je malo sumljivo kad sam ih počela istiskivati na papir. Na vrhu su mi ostajali šiljci. Mislila sam da će se oni pri pečenju zagladiti, ali nisu. Također nisam uspjela dobiti dvostruko dno po kojem su macaronsi prepoznatljivi.

But it got a bit suspiciously when I start piping them onto parchment paper. On the top of every macaron I got a spike. I tought that they will go away latter in the oven, but they didnt. I also didnt get double botom as it is shown on photo above.





Kasnije sam pogledala još nekoliko recepata i uvidjela da mi je smjesa zapravo bila pregusta. Zbog toga su mi nastajali šiljci i duplo dno se nije htjelo odvojiti. Sve u svemu zaključak je tu: na greškama se uči. Moram priznati da još nikad nisam probala macarone ali ovi moji po ukusu su fantastični. :-) Definitivno sam se zaljubila u njih i pokušaj 2. će uslijediti brzo.

Later I looked at some more recipes and realized that mixture was too thick. Thats why I got the spikes on top and second bottom couldn't be separated from the first. I have learned from my mistakes this time, and I will not make them again. I have to admit that since now I haven't try the macarons, and these tasted so good. :-) I have defenetly fell in love with them and attempt no. 2 will follow soon.




Broj komentara: 10 :

  1. Ja sam ih pravila nekoliko puta i rezultat je 2:2 :) Nekad uspeju, a nekad ne. Ali mislim da je i kod mene greska u tome sto mi smesa bude pregusta. Iz silnog straha da ne bude preretka... :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Izgledaju divn o, makar nisu kao original a ne sumnjam da su savršenog okusa tako da jedva čekam da probam :) Moram se i ja odvažiti i probati :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, kad ovakvim stručnjacima kao što si ti to ne uspije, onda ja bolje da ni ne pokušavam :D

    OdgovoriIzbriši
  4. izgledaju bas simpaticno i sigurno su bili jako fini :)

    ja sam isto imala prvi neuspjeh jer recept ocito nije valjao. badema previse. bila sam ljuta jer sam radila sve kako je trebalo ali ocito je netko objavio recept koji nije provjeren. a tako su bili lijepi na slici.
    ima par trikova koji su vazni poput npr. bjelanjaka koji moraju stajati pokriveni 3 dana u frizideru pa onda na sobnoj temperaturi neko vrijeme...pa kad ih se istisne na pleh moraju ponovno odstajati nekoliko sati ili preko noci itd...to su te neke teorije i trikovi ali pale...

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala svima na savjetima, i ja mislim da je smjesa bila pregusta, nisam ni smjela istiskivati ovako od gore i naravno da nisam ostavila bjelanjke preko noći u frižideru. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni su super, ja bih mogla jedan rado pojesti

    OdgovoriIzbriši
  7. vRLO JE POPULARNO NJIHOVO PRAVLJENJE KOD BLOGERA....NADAM SE DA CU I J A USKORO PROBATI...POMAL OKLEVAM....VALJDA IZ STRAHA DA NECE USPETI...
    INACE SAM PRVI PUT NA BLOGU I BAS MI JE SUPER...SVASTA ZANIMLJIVO!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja sam pravila jednom i ispali su prestrašni:) ali su bili baš ukusni. Posle sam jela prave, savršenog izgleda i moram priznati da macorons nisu my cup of tea:)

    OdgovoriIzbriši

Copyright © 2015 CakeByDesign | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka